قم نيوز : معاون شهردار قم از اتمام زودتر از موعد پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) خبر داد و گفت: با توجه به پیشرفت ۴۵ درصدی فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه افتتاح شود.
پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) قم زودتر به بهره برداری می‌رسد
پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) قم زودتر به بهره برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده معاون شهردار قم به تشریح وضعیت پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) پرداخت و گفت: پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی حدفاصل چهارراه شهدا تا خیابان شبستان حرم حضرت معصومه (س) طراحی‌شده و به‌عنوان مرحله سوم آرام‌سازی هسته مرکزی شهر در حال اجرا است.

معاون شهردار قم پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی و واقعی پروژه ۴۵ درصد بوده و طبق برنامه زمان‌بندی انجام، ولی درمجموع ۳۵ درصد کار اجراشده است.

حلوایی زاده از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی خبر داد و گفت: زمان انجام پروژه در قرارداد ۱۰ ماه بوده است، اما با توجه به پیشرفت فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه به بهره‌برداری رسیده و زودتر از موعود پروژه افتتاح شود.

معاون شهردار قم سپس اعتبار پروژه را عددی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طول این پیاده راه ۳۳۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است و درمجموع ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع را در برمی‌گیرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjovevyuqey8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما