چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 101368

داور قمی گزینه قضاوت در شهرآورد پایتخت شد

قم نيوز : داور مطرح فوتبال استان قم به عنوان یکی از گزینه‌های قضاوت در شهرآورد روز شنبه آینده بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران معرفی شد.
داور قمی گزینه قضاوت در شهرآورد پایتخت شد
داور قمی گزینه قضاوت در شهرآورد پایتخت شد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که هشتمین هفته رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه سیزدهم آذر ماه برگزار می‌شود، در بین علاقمندان به این رشته پرمخاطب بی‌شک حساس‌ترین مسابقه را تیم‌های سرخابی پایتخت انجام خواهند داد.

این دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران به میزبانی آبی‌های پایتخت از ساعت ۱۶ سیزدهمین روز آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران به انجام می‌رسد، در حالی که علاوه بر حساسیت‌های این دیدار با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، موضوع مهم این روزها در آستانه مصاف دو تیم به داور قضاوت کننده این بازی اختصاص دارد.

بحث بر سر اینکه کدام یک از داوران حال حاضر لیگ برتر قضاوت این دیدار را انجام می‌دهند، این روزها نقل محافل است و در بین علاقمندان به فوتبال حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسد، تا اینکه امروز سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، اسامی چهار داور دارای شانس قضاوت در این دیدار را مطرح کرد.

با اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال چهار نفر از داوران لیگ که از ابتدای این فصل  قضاوت‌های خوبی داشته‌اند گزینه قضاوت در این دیدار هستند که این نفرات علی صفایی، موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری و حسن اکرمی محسوب می‌شوند و علی صفایی داور مطرح استان قم در ادامه قضاوت‌های سطح بالایی خود جزو نفرات دارای شانس قضاوت در این دیدار معرفی شده است.

علی صفایی فرزند زنده‌یاد منصور صفایی داور فقید فوتبال استان قم است که نزدیک به یک دهه از شروع داوری‌های وی در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال ایران می‌گذرد و در این سال‌ها یکی از داوران موفق و کم‌ اشتباه لیگ برتر بوده و همواره قضاوت‌های مهم لیگ برتر کشور را انجام داده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3q9q7ak9zw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما