پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : 101392

سومین کنفرانس بین‌المللی صلح پژوهی برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت گفت: سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی هفتم اسفندماه در کیش برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ بهمن مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
سومین کنفرانس بین‌المللی صلح پژوهی برگزار می‌شود
سومین کنفرانس بین‌المللی صلح پژوهی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سیاحت اسفندیاری در نشست خبری که شب گذشته در قم برگزار شد، اظهار کرد: سومین کنفرانس صلح پژوهی در کیش برگزار می‌شود و کسانی که علاقمند هستند می‌توانند تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و‌ همچنین کسانی که مقاله ندارند نیز می‌توانند جهت حضور در این کنفرانس تا ۳۰ بهمن‌ماه ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: محورهایی همانند آموزش و صلح، پژوهش و صلح، اخلاق و صلح، فلسفه و صلح، حقوق و صلح، سیاست و صلح، اقتصاد و صلح، تاریخ و صلح، فرهنگ و صلح، دولت و صلح، دین و صلح، هنر و صلح، ورزش و صلح، رسانه و صلح و عدالت و صلح برای این کنفرانس تعریف شده است.

رئیس مرکز بین‌المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت با بیان اینکه از ۵ قاره جهان مقاله برای کنفرانس ارسال شده است، گفت: برخی از شخصیت‌های علمی در کشورهای دیگر هم درخواست حضور نمایندگی این مرکز را از ما داشته‌اند که از ثمرات کنفرانس است؛ هم‌اکنون در برزیل نمایندگی ایجاد شده است و برای ایجاد نمایندگی در آمریکا و عمان هم پیگیری‌ها درحال انجام است.

وی با بیان اینکه سامانه خبری هفت زبانه «رصدبانان» هم ایجاد شده و همین نمایندگی‌ها این پایگاه را تامین محتوا خواهند کرد، افزود: این کنفرانس مجوز وزارت علوم را دارد و مقالات آن در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام و پایگاه استنادی جهاد دانشگاهی نمایه می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه تاکنون ۹۰ مقاله به کنفرانس رسیده است و هیچ مقاله سفارشی در دستور کار نداریم، افزود: داوران و اعضای کمیته‌های این همایش از کشورهای مختلف مانند آمریکا، برزیل، آلمان و فرانسه، ترکیه، عراق و ... هستند و مقالات را ارزیابی خواهند کرد. همچنین در ذیل این کنفرانس چندین نشست و کرسی علمی هم برگزار شده است.

رئیس مرکز بین‌المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت، از برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی در هفتم اسفندماه سال جاری در جزیره کیش خبر داد و گفت: حضور در این همایش صرفاً منحصر به محققان و صاحبان آثار علمی نیست بلکه همه جامعه نخبگانی می‌توانند در این همایش بین‌المللی حضور داشتند باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnf0fxyt0zs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما