جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 101399

شیمیدر قم از سد خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت

قم نيوز : بسکتبالیست‌های شیمیدر قم در راه کسب آمادگی برای فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران مقابل خانه بسکتبال اسلامشهر به برتری رسیدند.
شیمیدر قم از سد خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت
شیمیدر قم از سد خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت
به گزارش قم نیوز بعد از مصوبه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر مبنی بر فعالیت این باشگاه در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم بسکتبال مردان و بانوان ایران و بعد از استارت فعالیت تیم‌های لیگ برتری آقایان و زنان این باشگاه، اکنون تیم دسته اولی شیمیدر آماده فصل جدید مسابقات باشگاهی می‌شود.

شیمیدر قم در این فصل به مدیریت هادی عامری، سرمربیگری امید موحدنژاد و سرپرستی محسن عباسی با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام آماده مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور شده و امید زیادی به کسب مجوز صعود به لیگ برتر دارد. 

تیم شیمیدر قم در راه کسب آمادگی برای دیدارهای فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ دسته اول بسکتبال در دیداری تدارکاتی میزبان خانه بسکتبال اسلامشهر بود و در پایان ۴ زمان ۱۰ دقیقه‌ای این دیدار با اختلاف ۸ امتیاز صاحب برتری شد تا آمادگی خود را برای لیگ جدید به نمایش بگذارد.

این بازی که در خانه بسکتبال قم و به میزبانی شاگردان امید موحد نژاد برگزار شد، سرانجام با نتیجه ۶۴ بر ۵۶ به نفع شیمیدر پایان یافت تا شیمیدری‌ها در آستانه دیدارهای فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال به خوبی محک بخورند و برای حریفان هم‌گروه خود در مرحله مقدماتی این لیگ خط و نشان بکشند.

با توجه قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال، بازیکنان شیمیدر در این مسابقه تدارکاتی به خوبی آمادگی خود را به نمایش گذاشتند، تیمی که به عنوان پشتوانه تیم لیگ برتری باشگاه شیمیدر در دسته اول با حریفان رقابت می‌کند و امید زیادی به کسب موفقیت در این بازی‌ها دارد.

با برگزاری جلسه قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول، تیم شیمیدر قم در مرحله مقدماتی باید با خانه بسکتبال قزوین، داماش گیلان و شکلّی تهران دیدار کند، در حالی که امسال دیدارهای این لیگ در دو منطقه شمال و جنوب برنامه‌ریزی شده و بازی‌های منطقه شمال در ۸ گروه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcao6n6o49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما