شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 101414

شهادت شهید فخری زاده نمونه کامل یک اقدام تروریستی بود

قم نيوز : نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با تاکید بر دو ویژگی جهادگر و پرتلاش بودن شهید محسن فخری زاده، وی را منشا خدمات به ایران اسلامی دانست و گفت: شهید فخری زاده در هر ارگان و مرکزی پاگذاشت، پیروزی و ظفر آورد.
شهادت شهید فخری زاده نمونه کامل یک اقدام تروریستی بود
شهادت شهید فخری زاده نمونه کامل یک اقدام تروریستی بود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام‌ محسن ربانی، عصر امروز در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای قم با خانواده شهید محسن فخری زاده، این شهید را مصداق عالم عامل دانست و گفت: اگر چه جایگاه علمی این شهید والامقام قبل و بعد از شهادت، همچنان ناشناخته مانده اما به راحتی می‌توان گفت که شهید فخری زاده  محور هسته‌ای ایران بود.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده از موسسان و برنامه ریزانِ صنعت هسته‌ای ایران بود، شهادت او را به دست بدترین و جنایتکارترین انسان‌ها، نمونه کامل یک اقدام تروریستی توسط صهیونیست‌ها دانست.

رئیس موسسه اندیشه شرق با اشاره به حدیث شریف "إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ" شهید فخری زاده را مصداق واقعی این روایت ارزشمند دانست و افزود: وقتی عالمی از دنیا برود، ثلمه ای در اسلام واقع می‌شود که هیچ چیز جای او را پر نمی‌کند.

وی با اشاره به حدیث امام صادق (ع) که فرمودند: "شِیعَتُنا أهْلُ الْهُدی وَ أهْلُ التُّقی وَ أهْلُ الْخَیْرِ وَ أهْلُ الإیمانِ وَ إهْلُ الفَتْحِ وَ الظَّفَرِ" گفت: حضرت، شیعیان خودشان را کسانی معرفی کردند که اهل هدایت باشند، کسانی که هم خودشان هدایت شده باشند و هم هدایت کننده دیگران باشند.

رایزن سابق ایران در آرژانتین، شهید فخری زاده را الگوی جامعه اسلامی ما دانست و گفت: این شهید والامقام، شخصیتی بود ولایی، متقی و اهل ذکر، هم هدایتگر بود و هم هدایت شده.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با تاکید بر دو ویژگی جهادگر و پرتلاش بودن این دانشمند هسته ای، وی را منشا خدمات به ایران اسلامی دانست و گفت: شهید فخری زاده در هر ارگان و مرکزی پا گذاشت، پیروزی و ظفر آورد. او به جمهوری اسلامی خدمات شایانی کرد.

ربانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در زادگاه و منزل پدری این نخبه علمی کشور، شهید محسن فخری زاده را نمونه موفق یک دانشمند هسته‌ای دانست که در علوم مختلف، تبحر داشت و ابراز امیدواری کرد که جامعه ما قدردان شهیدان باشد.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولین بنیاد شهید قم و جمعی از خانواده های شهدای منطقه کوه خضر نبی (ع) قم همراه بود، تابلو فرش نفیسی که تصویر دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده به همراه تصویر سردار شهید سلیمانی بر آن نقش بسته بود، تقدیم خانواده شهید شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizzaz5t1au52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما