جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 101521
منبع : قم نیوز

۷۱ درصد جمعیت هدف قم حداقل یک دوز واکسن را دریافت کردند

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم گفت: هم‌اکنون ۷۱ درصد جمعیت هدف استان، حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند و ان‌شاءالله با همراهی مردم این آمار را ارتقا دهیم تا دیگر با پیک بزرگی مواجه نباشیم.
۷۱ درصد جمعیت هدف قم حداقل یک دوز واکسن را دریافت کردند
۷۱ درصد جمعیت هدف قم حداقل یک دوز واکسن را دریافت کردند
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قم در مصلای قدس افزود: در حال حاضرکشور و استان قم در وضعیت پایداری قرار گرفته است که باید تلاش شود، وضعیت موجود حفظ شود و این امر جز با رعایت نکات بهداشتی و «واکسیناسیونِ کامل» میسر نخواهد بود.

وی گفت: در مبارزه با ویروس خطرناک کرونا، پرستاران زحمات بسیاری را متحمل شدند و شاهد بودیم در اوج بیماری کووید-۱۹، مریضی پشت درِ بیمارستان‌های این استان نماند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهار داشت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در کشور، پنج پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در این ایام سخت، همه ارکان نظام با همدلی خود، کادر بهداشت و درمان را در این مبارزه همراهی کردند.

«اقناع‌سازی» در مساله «واکسیناسیون» ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم در بخش دیگر سخنان خود، بر «اقناع‌سازی» در مساله تزریق واکسن تاکید و آمادگی این دانشگاه را در زمینه پاسخگویی به شبهات در این زمینه اعلام کرد.  

وی همچنین با تبریک میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، از زحمات کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: رعایت «شیوه نامه های بهداشتی» همچون زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار «واکسیناسیون» ضروری است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchiznzz23nvmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما