قم نيوز : استاندار قم گفت: صحیح نیست که مشکلات مردم معطل تصمیم‌گیری مدیران باشد و در صورت ترک فعل مدیران، دستگاه قضایی و نظارتی نسبت به تخلف صورت گرفته اقدام کنند.
استاندار قم:اقدام دستگاه قضایی درصورت ترک فعل مدیران برای حل مشکلات مردم
استاندار قم:اقدام دستگاه قضایی درصورت ترک فعل مدیران برای حل مشکلات مردم
به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در جریان سفرهای هفتگی خود به بخش‌های مختلف استان صبح جمعه به بخش خلجستان سفر کرد و بعد از حضور در گلزار شهدای این روستای ورشاه این بخش و غبارروبی از مزار شهدا با مردم دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه استاندار قم در جلسه شورای اداری بخش دستجرد در جمع مدیران استان با اشاره به ضرورت حل مشکلات و مسائل مردم و لزوم تصمیم‌گیری به موقع و سروقت مدیران اظهار داشت: صحیح نیست که مشکلات مردم معطل تصمیم‌گیری مدیران باشد و در صورت ترک فعل مدیران، دستگاه قضائی و نظارتی نسبت به تخلف صورت گرفته اقدام کنند.

در این جلسه موضوعاتی همچون مشکلات مالکین زمین‌های روستایی، وضعیت بهداشت و درمان دستجرد، آب شرب و کشاورزی منطقه، توسعه گردشگری و … مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

هم چنین در جریان این سفر یک روزه استاندار قم از سه راهی باغ یک و دستجرد بازدید و مشکلات جاده‌ای در این منطقه و آخرین وضعیت احداث پل هم سطح بررسی کرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcau6n6y49nwm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما