جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 101659

حرم حضرت معصومه(س) سیاه‌پوش شد

قم نيوز : هم زمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، حرم مطهر بانوی کرامت سیاه‌پوش شد.
حرم حضرت معصومه(س) سیاه‌پوش شد
حرم حضرت معصومه(س) سیاه‌پوش شد
به گزارش قم نیوز آیین سیاه‌پوشان حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور خادمان بانوی کرامت برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از امشب به مدت 3 شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت‌الله محمدمهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیحه‌سرایی محمد یزد خواستی، حاج عباس حیدر زاده در شب شهادت و سید علی حسینی نژاد در شام شهادت حضرت زهرا(س) برقرار است.

روز جمعه دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا صادقی واعظ و قرائت دعای سید جواد میر جعفری برگزار می‌شود، روز شنبه ساعت 10 صبح هم‌زمان با سال روز با شهادت حضرت زهرا(س) حجت‌الاسلام میردامادیان و حجت‌الاسلام میرزامحمدی سخنرانی می‌کنند و میثم طاهری مدیحه‌سرایی می‌کند و پس از اقامه نماز ظهر و عصر مراسم زیارت‌نامه‌خوانی حضرت زهرا(س) با مداحی مهدی رسولی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های عمومی مراسم، فضاسازی و خدمات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه است و علاوه بر آن ویژه‌‌برنامه‌هایی نیز برای رده‌های سنی و اقشار مختلف در نظر گرفته‌شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjivevhuqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما