دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 101715

استاندار قم: حل مسائل و مشکلات مردم محله جمکران قم ضروری است

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم زمان بندی می‌گذاریم، گفت: یک ماه آینده برای ارائه گزارش به مردم، مجدداً به محله جمکران خواهیم آمد.
ضرورت حل مسائل و مشکلات مردم محله جمکران قم
ضرورت حل مسائل و مشکلات مردم محله جمکران قم
به گزارش قم نیوز سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه یکشنبه به همراه شهردار قم، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ارشد استان با حضور در مسجد امام حسین جمکران پای سخنان مردم برای حل مطالبات و مشکلات مردم این منطقه نشست و پس از شنیدن سخنان نمایندگان محلات و افراد حاضر گفت: برای حل مشکلات و مسائل استان زمان بندی می‌گذاریم و تا یک ماه آینده مجدد به منطقه جمکران خواهیم آمد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی با اشاره به اینکه مشکلات بیان شده مردم امکان اجرایی شدن و پیگیری را نیز دارا است، افزود: بهترین روش برای احصا و اولویت بندی مسائل مطرح شده، تشکیل کمیته‌ای با حضور معتمدین مردم منطقه جمکران خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم را با حضور پنج نفر از معتمدین و نمایندگان محلات در جمکران در کمیته‌ای در استانداری با حضور مدیران ارشد استان دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: این مشکلات را در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان قم نیز پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است که روز گذشته معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به استاندار قم از موافقت این شورای عالی با الحاق روستای جمکران به محدوده شهری نموده بود و این مصوبه را ابلاغ کرده بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccssqsp2bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما