سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 101726
منبع : قم نیوز

مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعیین شود

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید علل مقاومت‌ و تقابل‌های ایجادشده در مقابل امر به معروف و نهی از منکر بررسی‌شود، گفت: مصادیق امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه تعیین شود.
مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعیین شود
مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعیین شود
به گزارش قم نیوز سید مجتبی سبحانی ثابت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر باید مشخص شود.

وی چالش‌های امر به معروف و نهی از منکر را مورد بررسی قرار داد و افزود: باید علل مقاومت‌ها و تقابل‌های ایجادشده در مقابل امر به معروف و نهی از منکر بررسی‌شده و مصادیق مشخص شود تا کسی بنا به اجتهاد خود عمل نکند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: متأسفانه پشتوانه‌ای برای آمران و ناهیان منکر معلوم نبوده که باید نهادهای رسمی وارد میدان شوند و امروز شاهد شهادت آمران امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

وی دشمنان حوزه امر به معروف و نهی از منکر را آگاه دانست و تصریح کرد: ما متأسفانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بدون کار علمی وارد شده‌ایم و باید هر کاری که انجام می‌دهیم مورد ارزیابی قرار دهیم.

سبحانی ثابت، از فعالیت مزدوران برای قبح شکنی در جامعه خبر داد و گفت: بعضی از مزدوران برای ثبت عکس‌های بی‌حجاب کنار المان‌های خاص پول دریافت کرده تا انقلابی که از قم شروع‌شده را از بین ببرند.

وی توجه به مسائل فرهنگی را مانند توجه والدین به مسائل بهداشتی مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر به مسائل فرهنگی نیز به همین منوال توجه کنیم و مهم نباشد، چند سال دیگر در این مقام باشیم می‌توانیم موفق باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: باید برای ارزیابی اقدامات فرهنگی شاخص‌های ارزیابی تعریف شود تا خروجی برنامه‌ها مشخص شود و باید به تأکید مقام معظم رهبری برای تشکیل اتاق‌های فکری توجه کنیم.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewz8zpjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما