سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 101731

صدر جدول لیگ برتر بسکتبال در انحصار شیمیدر

قم نيوز : قرمزپوشان تیم شیمیدر قم در یازدهمین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برای تثبیت صدرنشینی خود بر تیم صنایع هرمزگان غلبه کردند.
صدر جدول لیگ برتر بسکتبال در انحصار شیمیدر
صدر جدول لیگ برتر بسکتبال در انحصار شیمیدر
به گزارش قم نیوز یازدهمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مطابق میل بسکتبالیست‌های شیمیدر سپری شد و شاگردان مهران شاهین‌طبع در مقابل صنایع هرمزگان با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ به برتری رسیدند تا با دو امتیاز این دیدار صدر جدول رده‌بندی گروه دوم را همچنان با اقتدار در اختیار داشته باشند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب این برد، حالا از ۱۱ مسابقه ۱۰ پیروزی، یک باخت و ۲۱ امتیاز در کارنامه دارد و در رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران است، تیمی که باید در ۳ دیدار باقی‌مانده این مرحله به ترتیب برابر اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد و مهرام تهران به میدان برود.

در مسابقه هفته یازدهم شیمیدر برابر صنایع هرمزگان، کوارتر نخست با حساب ۲۲ بر ۱۸ به نفع نماینده هرمزگان پایان یافت، اما شیمیدر در سایر زمان‌های بازی تیم برتر میدان بود و به ترتیب با نتایج (۲۶ بر ۱۴)، (۱۹ بر ۱۲) و (۲۷ بر ۲۱) سه کوارتر متوالی را از نماینده هرمزگان برد تا سرانجام با اختلاف ۲۱ امتیاز و با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ پیروز میدان شود.

در این دیدار نوید رضایی‌فر ۲۱ امتیاز، امیرحسین آذری ۱۷ امتیاز، حامد حسین‌زاده ۱۵ امتیاز، محمد یوسف‌وند ۱۲ امتیاز، سالار منجی ۹ امتیاز، روزبه ارغوان ۸ امتیاز، سینا واحدی ۵ امتیاز، حسن علی‌اکبری ۲ امتیاز و رافی درغوکاسیان یک امتیاز برای ثبت دهمین پیروزی در کارنامه شیمیدر کسب کردند.

دیدارهای بعدی شیمیدر قم به ترتیب روز ۸ دی‌ماه با تیم اکسون تهران، ۱۰ دی‌ماه با تیم آویژه صنعت پارسا مشهد و ۱۴ دی‌ماه با تیم مهرام است که همگی در سالن آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcae6n6649nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما