قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه شورای شهر باید به نیازهای فرهنگی قم توجهی ویژه داشته باشد، گفت: برخی از اعتبارات فرهنگی مستقیم و برخی غیر مستقیم است اما مهم این است که نیاز اعتبارات فرهنگی شهر تامین شود.
شورای شهر به نیازهای فرهنگی قم توجه ویژه داشته باشد
شورای شهر به نیازهای فرهنگی قم توجه ویژه داشته باشد
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع زیارت باید به صورت ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: قم مرکز انقلاب است و باید در این شهر سفیر تربیت شود اما روش این تربیت به صورت حتمی نباید همانند یک کلاس درس باشد بلکه اگر ما همه نیازمندی های زائر را برطرف کنیم خود زائر می‌تواند سفیر قم باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری در راستای رفع نیاز زائر از عوامل موثر هستند، تصریح کرد: وقتی دورنمای زیرساخت‌های عمرانی را نگاه می‌کنیم سهم شهرداری با سهم دولت قابل مقایسه نیست و برای رفع مشکل شورای شهر باید برای سال آینده تدبیر ویژه داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه شورای شهر باید برای سال آینده به نیاز فرهنگی قم توجهی ویژه داشته باشد، عنوان کرد: برخی از اعتبارات فرهنگی مستقیم و برخی غیر مستقیم است اما مهم این است که نیاز اعتبارات فرهنگی شهر تامین شود.

وی گفت: در مورد عفاف و حجاب باید از خودمان شروع کنیم و مدیران دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند چراکه مشکل این است که خود را در مقام پاسخگویی نمی‌دانیم بلکه فقط در جایگاه مطالبه‌گر هستیم.

شاهچراغی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: اکنون بعد از اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها و ایجاد مشکلات فرهنگی به دنبال رفع این مشکلات خواهیم بود ما باید قبل از اجرا پیوست فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyq9qqak9zu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما