کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند

خبرگزاری فارس , 5 دی 1400 ساعت 15:29

اعضای شورای اسلامی استان قم و رؤسای شورای شهرستان‌های این استان در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به قم، میهمان استاندار قم شدند و با وی در مورد دغدغه‌های مردم گفت‌و گو کردند.


به گزارش قم نیوز صبح امروز اعضای شورای اسلامی استان قم و رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های این استان، در فضایی صمیمی به دیدار سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم رفتند و در مورد دغدغه‌های مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ماشاءالله سعادتمند رئیس شورای اسلامی استان قم بعد از برگزاری این دیدار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس، به مصوبات این نشست اشاره کرد و ضمن تاکید بر اینکه شوراها، نماینده و امین مردم هستند و به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب شده‌اند، گفت: مقرّر شد تا مسئولان دستگاه‌ها، مشکلات بخش‌ها، شهرها و روستاها را با محوریت شوراها پیگیری کنند.

وی بیان دغدغه‌های اعضای شورا را بخش دیگری از نشست امروز دانست و ابراز کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، بحث‌هایی مطرح شد که موضوع عوارض و جرائم کمیسیون ماده ۹۹ روستاها که در حال حاضر به خزانه واریز می‌شود، یکی از این موضوعات بود و پیشنهاد شد که این عوارض، در اختیار شورای بخش قرار گیرد.

رئیس شورای استان قم در پایان، این طرح را دارای مزایایی برشمرد و گفت: در این شیوه، هم روستاهای فاقد دهیاری مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند و هم از موضوعات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی که در سطح بخش وجود دارد، حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 101851

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101851/اعضای-شورای-اسلامی-استان-استاندار-قم-دیدار-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir