يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 101851

اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند

قم نيوز : اعضای شورای اسلامی استان قم و رؤسای شورای شهرستان‌های این استان در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به قم، میهمان استاندار قم شدند و با وی در مورد دغدغه‌های مردم گفت‌و گو کردند.
اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند
اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند
به گزارش قم نیوز صبح امروز اعضای شورای اسلامی استان قم و رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های این استان، در فضایی صمیمی به دیدار سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم رفتند و در مورد دغدغه‌های مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ماشاءالله سعادتمند رئیس شورای اسلامی استان قم بعد از برگزاری این دیدار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس، به مصوبات این نشست اشاره کرد و ضمن تاکید بر اینکه شوراها، نماینده و امین مردم هستند و به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب شده‌اند، گفت: مقرّر شد تا مسئولان دستگاه‌ها، مشکلات بخش‌ها، شهرها و روستاها را با محوریت شوراها پیگیری کنند.

وی بیان دغدغه‌های اعضای شورا را بخش دیگری از نشست امروز دانست و ابراز کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، بحث‌هایی مطرح شد که موضوع عوارض و جرائم کمیسیون ماده ۹۹ روستاها که در حال حاضر به خزانه واریز می‌شود، یکی از این موضوعات بود و پیشنهاد شد که این عوارض، در اختیار شورای بخش قرار گیرد.

رئیس شورای استان قم در پایان، این طرح را دارای مزایایی برشمرد و گفت: در این شیوه، هم روستاهای فاقد دهیاری مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند و هم از موضوعات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی که در سطح بخش وجود دارد، حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0ffyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما