چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 101904

پذیرایی رعد قم از صدرنشین لیگ برتر بدمینتون

قم نيوز : تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در یازدهمین هفته رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور از صدرنشین مسابقات در قم پذیرایی می‌کند.
پذیرایی رعد قم از صدرنشین لیگ برتر بدمینتون
پذیرایی رعد قم از صدرنشین لیگ برتر بدمینتون
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود و هشت تیم لیگ برتری در چهار دیدار حساس و تعیین کننده برابر یکدیگر به میدان می‌روند، در حالی که حساس‌ترین بازی در قم به انجام می‌رسد.

از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه نهم دی‌ماه و به میزبانی تالار بدمینتون حامد فرهمندموحد قم، تیم رعد پدافند هوایی قم برابر تیم شهرداری شهر بابک به میدان می‌رود تا انتقام باختی که در نیم‌فصل نخست مسابقات در خانه حریف متحمل شد را در این دیدار سخت از صدرنشین لیگ برتر بگیرد.

در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند هوایی قم در خانه حریف تن به شکست ۳ بر ۲ داد و حالا مترصد فرصت و در صدد ارائه بهترین نمایش خود است تا با غلبه بر تیم شهرداری شهر بابک، اندک امیدهای خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر بدمینتون را زنده کند.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته دهم، تیم شهرداری شهر بابک با ۱۰ برد متوالی در جایگاه نخست قرار دارد و تیم رعد پدافند هوایی قم با ۷ پیروزی و ۳ باخت در تعقیب صدرنشین است، ضمن اینکه تیم‌های هیات سیستان و بلوچستان و چادرملو اردکان رتبه‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار دارند.

اتفاق ویژه برای تیم رعد پدافند هوایی قم در آستانه این دیدار حساس، انتخاب محمد پایروند بازیکن ارزنده و خوش‌اخلاق این تیم به عنوان بهترین بازیکن هفته دهم بازی‌های لیگ برتر است، موفقیتی که به واسطه نمایش بسیار خوب پایروند در ترکیب تیم رعد برابر توس‌مسیر مشهد رقم خورد.

این انتخاب بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط فدراسیون بدمینتون از جامعه بدمینتون از طریق صفحه اینستاگرام این فدراسیون در حالی صورت گرفت که پایروند آذر ماه امسال در مسابقات برترین‌های ایران با غلبه بر تمامی حریفان خود به رتبه نخست و مقام قهرمانی دست یافته بود.

ستاره تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور یکی از چهره‌های شاخص تیمش در مصاف خارج از خانه مقابل توس‌مسیر مشهد و برتری ۴ بر ۱ تیم رعد در این مسابقه بود و این موفقیت را هیات بدمینتون استان قم و باشگاه رعد پدافند هوایی قم به این بازیکن تبریک گفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxsqs02bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما