چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 101906

درآمد عمومی و اختصاصی استان قم در سال آینده رشد خواهد شد

قم نيوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: مدیریت استان در ماه‌های اخیر تلاش داشته تا اعتبارات بیشتری برای استان جذب کند، ضمن آنکه درآمد عمومی و اختصاصی استان نیز در سال آینده رشد خوبی را نشان می‌دهد.
درآمد عمومی و اختصاصی استان قم در سال آینده رشد خواهد شد
درآمد عمومی و اختصاصی استان قم در سال آینده رشد خواهد شد
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش امروز با اشاره به تغییر ریل سیاست های مالی کشور در بودجه سال 1401 اظهار کرد: تولید و اشتغال، عدالت محوری و برنامه محوری به عنوان سیاست های اصلی مالی در سال آینده تعیین شده است.

وی افزود: البته بر اساس بودجه تقدیم شده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، رشد تولید ناخالص ملی هم به میزان 8 درصد در نظر گرفته شده که حدود نیمی از این رشد از مسیر رشد سرمایه گذاری و نیم دیگر از مسیر ارتقای بهره وری محقق می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره اعتبارات بودجه‌ای استان قم در سال آینده خاطرنشان کرد: مدیریت استان در ماه‌های اخیر تلاش داشته تا اعتبارات بیشتری برای استان جذب کند، ضمن آن که درآمد عمومی و اختصاصی استان نیز در سال آینده رشد خوبی را نشان می دهد.

نوربخش همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به قم تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت استان آن است تا حداکثر استفاده از این سفر برای پیگیری مطالبات مردم انجام شود.

وی در این باره اضافه کرد: البته در ماه های اخیر، تلاش های خوبی برای استفاده از بودجه های ملی و گلوبال در مسیر به ثمر رسیدن برخی پروژه های استانی انجام شد که راه اندازی فاز نخست تصفیه خانه قم و همچنین پیگیری عملیات تکمیل و بهره برداری برخی جاده ها در استان از آن جمله است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه با تأیید این که استان قم در سال های اخیر با چالش هایی مانند عملیات فرودگاه، مونوریل و بازسازی بافت فرسوده بویژه در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رو به رو بوده است ابراز امیدواری کرد این چالش ها در سفر پایان هفته رئیس جمهور و هیئت همراه به قم تعیین تکلیف شود.

نوربخش سپس به نشست اخیر مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با برخی اعضای خانه مطبوعات قم توجه داد و گفت: اهالی رسانه نقش مهمی در نظارت بر عملکرد مسئولان و پیگیر مطالبات مردمی دارند و از این رو امید است نقش حداکثری خود را در این زمینه ایفا کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7z8zpjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما