شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 101950

پرواز شیمیدر قم با شاهین

قم نيوز : شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر آویژه صنعت پارسا مشهد به دوازدهمین برد این فصل دست یافتند.
پرواز شیمیدر قم با شاهین
پرواز شیمیدر قم با شاهین
به گزارش قم نیوز شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم بعد از برتری ۸۸ بر ۶۳ هفته دوازدهمین لیگ برتر برابر اکسون تهران، در سیزدهمین بازی خود از فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن آزادی برابر تیم آویژه صنعت پارسا مشهد به میدان رفت و سرانجام حریف خود را با اختلاف ۱۰ امتیاز شکست داد.

بسکتبالیست‌های شیمیدر قم در کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ صاحب برتری شدند و کوارتر دوم را با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ بردند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۴۲ بر ۳۰ به نفع نماینده بسکتبال قم تمام شود، در کوارتر سوم با اینکه نتیجه ۲۱ بر ۹ به نفع آویژه صنعت پارسا مشهد شد اما شیمیدر کوارتر چهارم را بار دیگر ۲۵ بر ۱۵ برد تا در مجموع با حساب ۷۶ بر ۶۶ از سد حریف عبور کرده و به دوازدهمین برد این فصل دست یابد.

در این مسابقه حساس نوید رضایی‌فر با ۲۲ امتیاز، دوایت باکس بازیکن امریکایی شیمیدر با ۱۷ امتیاز، محمد یوسف‌وند با ۱۴ امتیاز، سینا واحدی با ۱۰ امتیاز، حامد حسین‌زاده با ۸ امتیاز، حسن علی‌اکبری با ۲ امتیاز، امیرحسین‌ آذری با ۲ امتیاز و روزبه ارغوان با یک امتیاز در ثبت دوازدهمین پیروزی این فصل شیمیدر برابر آویژه صنعت پارسا مشهد نقش‌آفرینی کردند.

حالا تنها یک هفته به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران باقی مانده و تیم شیمیدر قم برای صعود به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله بعد، باید روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه تیم مهرام تهران را در دیداری انتقامی در تالار آزادی شکست دهد، مسابقه‌ای که از سال ۱۵ آغاز می‌شود و مهرام فعلا تنها تعقیب کننده شیمیدر است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdkf0fzyt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما