دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 101985
منبع : قم نیوز

سردار سلیمانی الگوی آزادی خواهان جهان است

قم نيوز : استاندار قم در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی آورده است:شهید سلیمانی مجاهدی از تبار مجاهدان و سرداران دوران حماسه و پایمردی و الگوی آزادی خواهان منطقه و جهان است که شهادتش، جوشش و خون تازه‌ای را در رگ‌های جریان مقاومت جاری ساخت.
سردار سلیمانی الگوی آزادی خواهان جهان است
سردار سلیمانی الگوی آزادی خواهان جهان است
به گزارش قم نیوز در پیام سردار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی آمده است:«۱۳ دی ماه یاد آور فراق جانسوز و عروج آسمانی سرباز مخلص ولایت و سردار محبوب قلب‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بزرگ مجاهدی که سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را صرف جهاد و دفاع از دین و اهل بیت (ع) کرد و سرانجام در این راه مقدس، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

فرمانده دلاور سپاه ظفرمند اسلام، سردار بیقرار شهادت، پرچم دار مقاومت، حامی مظلومان و سنگربان عزت و اقتدار شیعیان و مجاهدی از تبار مجاهدان و سرداران دوران حماسه و پایمردی و الگوی آزادی خواهان منطقه و جهان که شهادتش، جوشش و خون تازه‌ای را در رگ‌های جریان مقاومت جاری ساخت.

در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره و رشادت‌ها و جانفشانی‌های این فرمانده شجاع و نام آور و همرزمان شهیدش را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال علو درجات و پاداش الهی برای آن شهید والامقام و همه شهدای مدافع حرم مسالت دارم.»

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپاد‌های آمریکایی به دو خودرو در فرودگاه بغداد، پایتخت عراق، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی الحشد الشعبی عراق و همراهانشان مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، این حمله با نظارت و دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbw8b8srhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما