قم نيوز : مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای اظهار داشت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه 14 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان برگزار می شود، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این مراسم به ایراد سخن می پردازد و علی اکبر حائری و مسعود پیرایش نیز مدیحه سرایی می کنند.

مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س)بیان کرد: روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی حسن شالبافان برگزار می شود و روز پنج شنبه صبح شهادت نیز از ساعت 9 دسته عزای خادمان و زائران حرم مطهر بانوی کرامت از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه سلام(ع) برپا می شود.

تئاتر ویژه شهادت حضرت زهرا(س) رایگان شد

آمره ای با اشاره به  برنامه های روز شهادت حضرت زهرا(س) در حرم کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: ظهر شهادت بی بی دوعالم بعد از نماز عصر مقتل الزهراء (س) توسط حجت الاسلام علیرضا صادقی واعظ قرائت می شود و سیدمحسن بنی‌فاطمی مدیحه سرایی می کند، مراسم شام شهادت حضرت فاطمه(س) روز پنج شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و حجت الاسلام پناهیان در این مراسم سخنرانی می‌کند و مراسم دعای کمیل توسط حاج مهدی سلحشور قرائت می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnf0f9yt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما