قم نيوز : معاون وزیر کشور گفت: تدابیری برای تکمیل مونوریل اندیشیده شد تا این طرح مهم که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای شهر هزینه داشته به چرخه حمل‌ونقلی وارد شود.
مونوریل در سفر رئیس جمهور به قم تعیین تکلیف شد
مونوریل در سفر رئیس جمهور به قم تعیین تکلیف شد
به گزارش قم نیوز مهدی جمالی نژاد هم‌زمان با حضور رئیس‌جمهور در قم و بازدید از طرح‌های شهری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در چند سال گذشته طرح‌های شاخص و زیربنایی زیادی در شهر قم اجراشده که آینده خوبی برای شهر رقم خواهد زد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به طرح‌های قطار شهری قم اشاره کرد و افزود: آزمایش گرم مرحله یک قطار شهری قم در آینده نزدیک انجام می‌شود و قرار است برای تکمیل مراحل اول و دوم برنامه‌ریزی جامعی انجام شود و خوشبختانه برای مونوریل نیز بعد از سال‌ها تعیین تکلیف شد.

اجرای طرح مونوریل قم از سال ۱۳۸۹ در بستر رودخانه قمرود شهر قم آغاز شد که مرحله نخست این طرح از پارک سوار شمالی تا مصلای قدس است.

در طول مسیر ۶.۸ کیلومتری مرحله نخست طرح مونوریل قم، هشت ایستگاه از جمله ایستگاه پایانه، فرهنگیان، امام موسی صدر، پل رضوی، پل شهید رجایی، شهید مطهری، حرم مطهر و مصلا در نظر گرفته شده‌است.

وی همچنین تصریح کرد: در مجتمع پردازش پسماند قم نیز کارهای زیاد و با ارزشی انجام‌شده و با توجه به طرح‌هایی که وزیر کشور بازدید کردند اتفاقات خوبی در مدیریت شهری قم رقم خورده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه چند عضو کابینه دولت سیزدهم پنج‌شنبه گذشته سفر دو روزه‌ای را به قم انجام داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceoz8zfjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما