کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره برداری از سامانه جدید ۱۲۴ در استان قم

قم نیوز , 21 دی 1400 ساعت 16:19

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت:سامانه ۱۲۴ با هدف پاسخگویی کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت با رویکرد جدید امروز در قم رونمایی شد.


به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حاشیه سی و پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که با حضور برخی از مدیران کشوری این کارگروه برگزار شد، گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید جهت رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی از امروز در قم آغاز به کار می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: هدف از این سامانه پاسخگویی بهتر، کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان خدمات در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت است.

سیجانی  گفت: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزه‌های صنفی ثبت و پیگیری می‌کرد، اما با رویکرد جدید سامانه ۱۲۴ صاحبان مشاغل و واحد‌های صنعتی مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری می‌رسانند.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر (اپراتور) به صورت شبانه روزی و ۹ پاسخگو در قالب پیشخوان ۱۲۴ در ساعات اداری، گفت: این مراکز پیشخوان در محل سازمان صمت در بلوار ۱۵ خرداد فعال است.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 102077

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/102077/بهره-برداری-سامانه-جدید-۱۲۴-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir