سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 102077
منبع : قم نیوز

بهره برداری از سامانه جدید ۱۲۴ در استان قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت:سامانه ۱۲۴ با هدف پاسخگویی کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت با رویکرد جدید امروز در قم رونمایی شد.
بهره برداری از سامانه جدید ۱۲۴ در استان قم
بهره برداری از سامانه جدید ۱۲۴ در استان قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حاشیه سی و پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که با حضور برخی از مدیران کشوری این کارگروه برگزار شد، گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید جهت رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی از امروز در قم آغاز به کار می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: هدف از این سامانه پاسخگویی بهتر، کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان خدمات در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت است.

سیجانی  گفت: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزه‌های صنفی ثبت و پیگیری می‌کرد، اما با رویکرد جدید سامانه ۱۲۴ صاحبان مشاغل و واحد‌های صنعتی مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری می‌رسانند.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر (اپراتور) به صورت شبانه روزی و ۹ پاسخگو در قالب پیشخوان ۱۲۴ در ساعات اداری، گفت: این مراکز پیشخوان در محل سازمان صمت در بلوار ۱۵ خرداد فعال است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcefw8zfjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما