سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 102079
منبع : قم نیوز

ریل‌های متروکه با مصوبه سفر هیئت دولت به قم جمع‌آوری می‌شوند

قم نيوز : نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم، جمع‌آوری ریل‌های متروکه در شهر را از مصوبات سفر هیئت دولت به قم دانست.
ریل‌های متروکه با مصوبه سفر هیئت دولت به قم جمع‌آوری می‌شوند
ریل‌های متروکه با مصوبه سفر هیئت دولت به قم جمع‌آوری می‌شوند
به گزارش قم نیوز محمود مسگری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم، یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به قم را تعیین تکلیف مونوریل و ریل متروکه در شهر قم خواند و گفت: مدیریت جمع‌آوری ریل متروکه را به شهرداری واگذار کرده‌اند، اما حتماً باید معوضی در پردیسان برای آن در نظر گرفته شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم،جایگزینی مونوریل به‌جای خط دو مترو را نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی دانست وگفت: در مورد مونوریل برای جلوگیری از آسیب‌های جدید و تکرار آسیب‌های گذشته، باید کار کارشناسی دقیقی انجام‌شده و تمام مصوبات پیشین موردبازنگری قرار گیرد.

مسگری، استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی را نیز مطرح کرد وگفت: قرارداد‌های بخش خصوصی باید یک‌بار دیگر به‌روزرسانی شده و مشکلات و معضلات آن‌ها موردبررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم، عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) را به‌عنوان نمونه موردتوجه قرارداد و گفت: باوجود گذشت چند سال از این پروژه‌ها تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته که باید آسیب‌شناسی شود.

مسگری تأکید رئیس‌جمهور برای تکمیل فرودگاه را یادآور شد و گفت: در صورت راه‌اندازی فرودگاه به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر چند برابر شده و نیاز داریم قرارداد‌ها بازنگری شده و مشکلات آن‌ها رفع شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgux9qyak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما