سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 102081
منبع : قم نیوز

اعطای تسهیلات بلاعوض برای حمایت از طرح‌های قرآنی قم

قم نيوز : دبیر شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی، از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، برای حمایت بلاعوض از طرح‌های موسسات و نهاد‌های قرآنی استان خبر داد.
اعطای تسهیلات بلاعوض برای حمایت از طرح‌های قرآنی قم
اعطای تسهیلات بلاعوض برای حمایت از طرح‌های قرآنی قم
به گزارش قم نیوز سیدموسی حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان، گفت: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان آمادگی دارد به موسسات و نهاد‌های قرآنی که طرح‌های مبتکرانه، جامع و کاملی دارند، تسهیلات بلاعوض اعطا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عملیاتی بودن و هدفمندی را دو ویژگی مهم طرح‌های قرآنی و فرهنگی برای برخورداری از این طرح حمایتی برشمرد و گفت: موسسات و نهاد‌های استان بسته به نوع طرحشان می‌توانند از کمک ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

حسینی کاشانی، گفت: اگر طرح‌ها قابلیت بیشتری داشته باشند امکان بررسی آن‌ها برای بهره مندی از حمایت‌های کشوری نیز فراهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امسال پیش بینی می‌شود با توجه به پیگیری‌های انجام شده، حداقل ۷۰ موسسه در استان قم بتوانند از این اعتبار حمایتی بهره‌مند شوند و طرح‌های قرآنی و فرهنگی خود را اجرا کنند.

او گفت: سال گذشته ۱۲ موسسه در استان قم با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان توانستند طرح‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س) هم در این جلسه، بر لزوم هماهنگی و همدلی همه نهاد‌ها و موسسات برای توسعه فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یک وظیفه شرعی و مهم تاکید کرد و گفت: هرچه قدر در راستای تبیین مبانی و معارف قرآنی قدم برداشته شود باز هم کم است.

در این جلسه از قاسم ایمانی به‌عنوان استاد موفق تجوید و نویسنده کتب آموزش قرآن کریم تجلیل شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjo8evvuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما