پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 102130

آل‌هاشم: برخی به دنبال جدایی دین از سیاست هستند

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از عوامل تضعیف نظام اسلامی اندیشه‌ها و اعمالی است که ایمان مردم نسبت به‌نظام اسلامی را بکاهد.
آل‌هاشم: برخی به دنبال جدایی از دین از سیاست هستند/ باید مراقب ‌عادی‌سازی رابطه با آمریکا باشیم
آل‌هاشم: برخی به دنبال جدایی از دین از سیاست هستند/ باید مراقب ‌عادی‌سازی رابطه با آمریکا باشیم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد که در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: معتقدان به انقلاب و نظام اسلامی و در رأس آن‌ها حوزه‌های علمیه وظیفه‌دارند تا نخست خطرات تضعیف نظام را به‌درستی بشناسند.

وی افزود: آفات و خطرات تضعیف نظام را باید بشناسیم و در راستای مقابله با آن برنامه داشته باشیم، دشمن تلاش می‌کند اسلام آمریکایی را ترویج و پایه‌های ایمانی مردم را تضعیف کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: برای شناخت آفات و مصادیق تضعیف نظام باید در جست‌وجو عواملی برآمد که اعتماد به‌نظام و موجودیت آن را به خطر می‌اندازد.

امام‌جمعه تبریز بیان کرد: در سطح حوزه‌های علمیه با برنامه‌ریزی دقیقی که توسط آیت‌الله اعرافی انجام‌شده است حوزه‌ها در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند، روحانیت باید با بهره‌مندی از ظرفیت جامعه مدرسین به اهداف نظام اسلامی برسد.
آل هاشم با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید در راستای آرمان‌های والای امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری به‌خصوص در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام‌های مثبتی برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل تضعیف نظام اسلامی اندیشه‌ها و اعمالی است که ایمان مردم نسبت به‌نظام اسلامی را بکاهد، تفکراتی همچون جدایی از دین از سیاست و عادی‌سازی رابطه با آمریکا نمونه‌هایی از این اعمال و اندیشه‌هاست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexw8z7jh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما