جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : 102147
فرمانده انتظامی شهرستان قم خبر داد؛

دستگیری سارقان مسلح گوشی تلفن همراه در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارقانی خبر داد که با تهدید به سلاح، تلفن همراه فردی را قاپیده و متواری شده بودند.
دستگیری سارقان مسلح گوشی تلفن همراه در قم
دستگیری سارقان مسلح گوشی تلفن همراه در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ مرادحسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان قم  گفت: با اطلاع از وقوع یک فقره موبایل قاپی همراه با زورگیری با سلاح سرد توسط ۲ جوان  پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


او گفت: ماموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم با بررسی اظهارات مالباخته و سرنخ‌های موجود پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی ۲ متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.


به گفته فرمانده انتظامی شهرستان قم از متهمان گوشی مسروقه، آلت جرم، مقادیری موادمخدر و آلات استعمال کشف و یک دستگاه خودروی سمند توقیف شد.


این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد؛ مراکز خرید و محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد هنگام صحبت با موبایل مواظب افراد مظنون اطراف خود باشند و از قرار دادن موبایل در جیب پشت شلوار خودداری کنند.


او می گوید:وسیله نقلیه ارتکاب جرم قاپ زنی، موتورسیکلت‌های بدون پلاک یا پلاک مخدوش هستند، اگر تردد این گونه وسایل نقلیه را در اطراف خودتان مشاهده کردید، بیشتر مراقب وسایل به ویژه کیف و تلفن همراه خود باشید.


سرهنگ جعفریان گفت:حفظ جان از حفظ مال مهم‌تر است اگر سارقان با توسل به زور قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی تان داشتند مقاومت نکنید و فقط مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه آن‌ها را به خاطر بسپارید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0iqsm2bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما