شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 102163
منبع : قم نیوز

آموزش مجازی دوره‌های قرآنی و معارفی در مرکز قرآن و حدیث قم

قم نيوز : مدیر معارف قرآن و عترت آستان قم گفت: علاقه‌مندان به دوره‌های قرآنی و معارفی در نقاط مختلف کشور با ثبت‌نام در دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) می‌توانند با بهره‌مندی از تدریس اساتید مطرح کشور در این دوره‌ها شرکت کنند.
آموزش مجازی دوره‌های قرآنی و معارفی در مرکز قرآن و حدیث قم
آموزش مجازی دوره‌های قرآنی و معارفی در مرکز قرآن و حدیث قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی قاسمی مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم اظهار کرد: واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث با هدف فراهم کردن بستر حضور افراد علاقه مند به فعالیت های قرآنی و معارفی در استان‌های محروم و کم‌برخودار اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی قرآنی و حدیثی برای خواهران و برادران در گروه‌های سنی مختلف کرده است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی در شهرها و استان‌های مختلف کشور که با نبود و کمبود اساتید توانمند و برجسته در عرصه‌های قرآنی و معارفی روبه رو هستند، می توانند در خانه بدون محدودیت زمان و مکان و طی مسافت های طولانی از بهترین مدرسان قرآنی و مذهبی کشور علوم مختلف قرآنی را فرابگیرند.

مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم عنوان کرد: فراگیری مهارت‌های مربوط به قرائت در حد قاریان برجسته و آشنایی و تسلط به مهارت های حفظ در حد حافظانی که به دلیل تسلط کامل بر ترجمه و مفاهیم قرآن کریم قادر هستند آیه و عبارت های قرآنی را به فراخور زمان و مکان و به تناسب موقعیت برای جمع تلاوت کنند از مهم ترین مزایای ثبت نام در دوره های مجازی قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام برای فراگیران است.

وی تصریح کرد: همچنین فراگیران و علاقه مندان با ثبت نام در دوره های مجازی قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث می توانند در کلاس های قرانی، معارفی، اخلاقی، تربیتی، مداحی و دوره های آموزشی احکام برای گروه های سنی مختلف با توجه به رده سنی بدون محدودیت در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

قاسمی ادامه داد: پذیرش کودکان در دوره‌های آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث از مقطع سنی ۷ سال بوده و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت برخط (آنلاین)، ویدیویی (آفلاین و رایگان)، تلفنی (ویژه دوره‌های حفظ) و مطالعاتی (خودخوان و رایگان ) می توانند در دوره ها ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: ثبت نام از علاقه مندان در دوره‌های مجازی قرآنی و معارفی از ۱۲دی ماه شروع شده است و تا ۹ بهمن‌ماه ادامه دارد و این روند با Qhkarimeh.ir/lms انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcaiun6e49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما