قم نيوز : مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت قم با بیان اینکه آمار مراجعین و تست‌های PCR مثبت در استان افزایشی شده است، گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی دارای علائم مشکوک نشانه آغاز موج جدید کرونا در قم است.
آمار مراجعین و تست‌های مثبت کرونا در قم افزایشی شده است
آمار مراجعین و تست‌های مثبت کرونا در قم افزایشی شده است
به گزارش قم نیوز محمدتقی سلطانی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت استان قم با اشاره به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی افزود: آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا در روز‌های گذشته سیر صعودی داشته که این موجب نگرانی است و هشدار پیک جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: شروع اُمیکرون از کشورهایی بوده که درصد واکسیناسیون پایینی دارند. سویه‌های جدید در افرادی رخ می‌دهد که واکسن نزدند و آسیب این موضوع را حتی افرادی که واکسن زده‌اند هم دریافت می‌کنند؛ بنابراین مسئولیت اجتماعی بزرگی بر گردن افرادی است که واکسن دریافت نکرده‌اند.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه برخی از مناطق قم در وضعیت هشدار بوده و آمار مراجعین و تست‌های PCR مثبت در استان افزایشی شده است، افزود: از عموم شهروندان می‌خواهیم تا ضمن مراجعه برای واکسیناسیون، از ماسک استفاده کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8zpjh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما