قم نيوز : مدیر منطقه هفت شهرداری قم از افتتاح فاز سوم پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ارم) در دهه فجر امسال خبر داد.
فاز سوم پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی قم دهه فجر افتتاح می‌شود
فاز سوم پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی قم دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به پیگیری پروژه فاز سوم پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی اظهار داشت: پروژه فاز سوم پیاده‌راه ارم یا آیت‌الله مرعشی نجفی تا دهه فجر امسال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به‌صورت وضعیت‌هایی که از پیمانکار به دست ما رسیده، درصدد هستیم با منابع مناسب هزینه‌های نهایی پروژه را تأمین کنیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ادامه داد: یک سری خرید نقدی برای پروژه باید صورت بگیرد تا بتوانیم در زمان مناسب پروژه را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز مناسب و زیبا در این مسیر خاطرنشان کرد: کاشت فضای سبز هماهنگ شده تا گونه‌های مناسبی به کار گرفته و زیبایی مسیر بیشتر شود.

متین‌فر همچنین از برگزاری جلساتی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برای حذف تیرهای اطلاع‌رسانی و جایگزین کردن سازه‌های مناسب در این مسیر خبر داد.

وی همچنین با اشاره به پیگیری پروژه فاز ۵ عمار یاسر در منطقه هفت، از تخریب یک ملک و امضای توافق‌نامه برای ملک دیگر در این مسیر خبر داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoun6w49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما