قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: خانواده‌ها نقش مهم و مؤثری برای آگاهی فرزندان از آسیب‌های مواد مخدر بر عهده‌ دارند و باید به آن‌ها گوشزد کنند که مواد مخدر خانمان‌سوز است و همه زندگی را از بین می‌برد.
آیت‌الله علوی گرگانی: خانواده‌ نقش مهمی در آگاه‌سازی فرزندان از مواد مخدر دارد
آیت‌الله علوی گرگانی: خانواده‌ نقش مهمی در آگاه‌سازی فرزندان از مواد مخدر دارد
به گزارش قم نیوز اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی در قم با وی دیدار کرد. آیت الله علوی گرگانی در این دیدار اظهار داشت: برخی از موضوعات در اجتماع به‌تنهایی انجام نمی‌شود و نیازمند همکاری دیگران است، موضوع مقابله با مواد مخدر این‌گونه است.

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان افزودند: خانواده‌ها نقش مهم و مؤثری برای آگاهی فرزندان از آسیب‌های مواد مخدر بر عهده‌دارند و باید به آن‌ها گوشزد کنند که مواد مخدر خانمان‌سوز است و همه زندگی را از بین می‌برد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: نوجوانان و جوانان باید مراقب باشند که در رفاقت‌ها از آن‌ها سوءاستفاده نشود و فریب نخورند و گرفتار مواد مخدر نشوند چون آسیب‌های بسیار سختی به همراه دارد.

استاد درس خارج حوزه تصریح کرد: باید فرزندان را آگاه کرد که فریب نخورند و گرفتار مواد مخدر نشوند، در امور اجتماعی کارها باید باهمت جمعی پیش برود تا به سرانجام و موفقیت برسد.

وی افزود: جوانانی که گرفتار مواد مخدر می‌شوند قصد ترک کردن دارند ولی کار سختی است چون تبدیل به عادت شده و همت و تلاش زیادی نیاز است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نسل جوان باید به‌گونه‌ای تربیت شوند که قوه دفاعیه داشته باشند، عنوان کرد: جوانان هیچ‌گاه نباید به سمت مواد مخدر نروند، افرادی که گرفتار مواد مخدر شده ناامید نشوند و باهمت مضاعف مواد خانمان‌سوز را ترک کرده و به جامعه بازگردند.

آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر لزوم آگاهی جوانان نسبت به تبعات مواد مخدر خاطرنشان کرد: موعظه بسیار اثربخش است و بی‌اثر نیست، همان‌گونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «ای پیامبر(ص) یادآوری کن» و حتماً این یادآوری اثر دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnx0fsyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما