دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 102212
منبع : قم نیوز

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان قم معرفی شد

قم نيوز : در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان قم، حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده عضو هیئت علمی این دانشگاه و رئیس سابق واحد کهک، به عنوان رئیس جدید پیام نور استان قم معرفی شد.
رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان قم معرفی شد
رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز در این مراسم که با حضور دکتر محمد جمال‌زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های دانشگاه پیام نور همراه بود، حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده عضو هیئت علمی این دانشگاه و رئیس سابق واحد کهک، به عنوان رئیس جدید پیام نور استان قم معرفی شد.

اکبرزاده پیش از این در سمت‌های ریاست دانشگاه پیام نور استان، معاون استان، ریاست مرکز و واحد و مدیر گروه معارف اسلامی مشغول فعالیت بود.

جمال‌زاده در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر محمد علی حسینی، اظهار کرد: لازم است از ظرفیت دانشگاه برای حل مشکلات جامعه و ارائه راهکارهای برطرف کردن کمبودها خصوصا آسیب‌های اجتماعی استفاده شود. 

وی افزود : اگر دانشگاه نتواند حلال مشکلات جامعه باشد بدون تردید با مدرسه هیچ تفاوتی ندارد و در این موضوع اقدام و عمل قاطع، نیاز محیط دانشگاه است.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‎های دانشگاه پیام نور بیان کرد: از نکات مهم در گرفتن سمت‌ها و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و مراقبت، دغدغه‌مندی و پرهیز از کاهلی و سستی است.

وی اظهار کرد: دانشگاه به گفته امام راحل مبدا تمام تحولات و مقدرات کشور است که این بار معنایی وسیعی دارد و نشان از کارکرد بسیار بالای دانشگاه است. 

جمال‌ زاده ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشگاه برای کشور همه چیز است و دو بعد شاخص زندگی آینده پویایی و رشد همچنین اهتمام به تربیت اخلاقی و دینی به شمار می‌رود.

معاون دانشگاه پیام نور با بیان اینکه استان قم دارای ظرفیت‌های بالایی است گفت: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به حضور حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) همچنین مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد لذا با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان در الگوسازی و تربیت نقش موفقی ایفا کرد.

وی با اشاره به تغییر مدیریت دانشگاه پیام نور استان قم عنوان کرد: عملکرد دکتر حسینی رئیس سابق دانشگاه مورد تایید و با کمترین نارضایتی بوده است. 

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام اکبرزاده ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان قم نیز سه شاخصه مهم را داراست، نخست اینکه از بدنه دانشگاه پیام نور محسوب می‌شود، دوم داشتن رزومه عالی با توجه به مسئولیت‌های قبلی اعم از ریاست استان و مرکز معاونت دانشگاه استان و سوم و مهم‌تر از همه افتخار پوشیدن لباس روحانیت که سبب خواهد شد که با منش اهل بیت(ع) کار را پیش ببرد.
در ادامه حجت‌الاسلام اکبرزاده ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین سازمان مرکزی خصوصا دکتر تقی‌زاده ریاست دانشگاه پیام نور با اشاره به آیه شریفه «وَ أَقِيمُوا الصَّلاةَ وَ آتُوا الزَّكاةَ وَ ارْكَعُوا مَعَ الرَّاكِعِينَ‌»، به تشریح اهداف و برنامه‌های خود در چارچوب آیه مذکور پرداخت. 

در پایان مراسم، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان مرکزی پس از قرائت متن حکم انتصاب دکتر اکبر زاده از سوی رئیس دانشگاه پیام نور، انتصاب او را به این سمت تبریک گفت و برای مجموعه دانشگاه پیام نور آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfy0dy0w6dx0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما