قم نيوز : اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در دیدار وزیر آموزش و پرورش بر حل مشکلات معیشتی معلمان و دانش آموزان کم برخوردار تاکید کردند.
دیدار اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با وزیر آموزش و پرورش
دیدار اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با وزیر آموزش و پرورش
به گزارش قم نیوز سخنگوی کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری هدف از نشست اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با وزیر آموزش و پرورش را پیگیری و حل مشکلات معیشتی معلمان و دانش آموزان کم برخوردار اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی تبیین اهداف و جزئیات سند ۲۰۳۰ و پیگیری عوامل اجرای این سند در آموزش و پرورش را موضوع دیگر این دیدار خواند.

وزیر آموزش و پرورش هم در این دیدار که در دبیرخانه مجلس حبرگان رهبری در قم برگزار شد ایجاد عدالت در فرآیند آموزش و پرورش را از اهداف این وزارت خانه عنوان کرد.

آقای یوسف نوری گفت: در راستای سند تحول به گونه‌ای عمل خواهد شد که مدارس استان‌های مرزی، روستا‌ها و استان‌های مرکز کشور از امکانات مساوی برخوردار شوند.

او توسعه آموزش مهارت محور را از دیگر اهداف آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: آموزش در مدارس باید به گونه‌ای پیش برود که دانش آموز پس از فارغ التحصیلی بتواند امورات زندگی خود را با بهره مندی از آموزش صورت گرفته بگذراند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcd5x0foyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما