قم نيوز : وزیر اطلاعات در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: امروز همّ و غمّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین‌تر شود.
وزیر اطلاعات: هم و غم امروز دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است
وزیر اطلاعات: هم و غم امروز دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام‌ سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: این دولت وارث مشکلاتی است که از گذشته به ارث رسیده و در کنار آن، دشمنی‌های آمریکا، اسرائیل و دشمنان فشارهای مضاعفی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرده که دولت تمام تلاش و همت خود را بکار خواهد گرفت تا مشکلات مردم حل شود.

وی ادامه داد: دشمن در افغانستان، عراق، سوریه و ... وارد شده و فتنه‌ای مثل داعش را راه انداخت تا به ایران آسیب برساند و تمام امکانات و توانمندی های خود را بسیج کرده تا فشار حداکثری را وارد نماید.

وزیر اطلاعات بیان داشت: امروز، دشمنیِ دشمن و فتنه‌گری فتنه‌گران داخلی دست به دست هم داده تا برای مردم هزینه‌هایی را ایجاد کنند؛ اما با راهبری‌های مقام معظم رهبری، تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، موقعیتی برای کشور فراهم شده که در منطقه و دنیا بی نظیر است.

 خطیب ابراز داشت: یکی از مؤلفه های قدرت ایران اسلامی، مردم ما هستند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند؛ اما مطالبه گر هم هستند و باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

وی با اشاره به وضعیت بین‌المللی منطقه غرب آسیا خاطرنشان ساخت: امروز افتخار ما این است که نیروهای مسلح ما دارای اقتداری هستند که این اقتدار، حرف اول را در منطقه زده و کسی نمی تواند گوشه چشمی نسبت به این سرزمین داشته باشد. بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت اقدام  علیه منافع آمریکا را نداشت؛ اما ایران اسلامی هیمنه آنان را درهم شکست.

خطیب بیان داشت: محور مقاومت پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی ایران است و محورمقاومت، رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه با ذلت روبرو کرده است.

وی با تاکید بر رویکرد جهادی دولت سیزدهم اظهار داشت: از دیگر مؤلفه‌های قدرت بزرگ در کشور، بر سر کار آمدن دولت انقلابی، ولایی و جهادی است که شبانه روز در حال خدمت‌رسانی می باشد تا از مشکلات مردم بکاهد. امروز همّ و غمّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگ‌تر و رنگین‌تر شود.

خطیب اظهار داشت: امروز در فروش نفت و تأمین ارز با همه تحریم‌های بانکی به لطف الهی و همت مسئولان و همراهی مردم، موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم. بهبود روابط با کشورهای منطقه و دنیا نیز از برنامه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است و به‌دنبال گسترش روابط و بهبود وضعیت در موضوعات گوناگون هستیم.

وی ابراز داشت: اختلاف نظر لازمه یک دولت پویاست؛ اما رئیس دولت، نظر واحد را اعلام خواهد کرد تا شاهد روند ثابت در تصمیمات کشوری باشیم.

خطیب  درخصوص مذاکرات وین تصریح کرد: خوشبختانه هیأت ایرانی در وین با عزت حضور داشته و از حقوق ملت دفاع می کند. هماهنگی و وحدت خوبی میان سران قوا، دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی وجود دارد و دشمن در تلاش است تا خدشه‌ای به این وحدت و تعامل وارد نماید.

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: این سفر ارزشمند و راهبردی، موقعیت‌های بهتری را برای جمهوری اسلامی فراهم خواهد کرد.

 خطیب در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های حوزه علمیه اشاره کرد و ابراز داشت: انتظاری که رهبری معظم انقلاب، دولت و مردم از حوزه‌های علمیه دارند، جهاد تبیینی و روشنگری و مقابله با جنگ‌های ترکیبی و ادراکی است که دشمنان علیه ملت تدارک دیده‌اند.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: هم‌افزایی و وحدتی که امروز در مجموعه جامعه اطلاعاتی بوجود آمده است، باعث ناامیدی دشمنان، معاندین و فتنه‌گران وخشنودی مسئولین نظام و مردم شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8znjh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما