پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 102276

حضور صنایع تولیدی در نمایشگاه دائمی ویترینی استان قم

قم نيوز : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی ویترینی استان قم گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتباط بین صنایع مختلف استان با یکدیگر و نیز سایر استان‌ها است تا تولیدکنندگان ضمن تامین مواد اولیه، بتوانند زمینه فروش کالای خود را فراهم سازند.
حضور صنایع تولیدی در نمایشگاه دائمی ویترینی استان قم
حضور صنایع تولیدی در نمایشگاه دائمی ویترینی استان قم
به گزارش قم نیوز ابوالفضل خاکی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم امروز در بازدید خبرنگاران از نمایشگاه دائمی ویترینی استان قم که در مجتمع فرهنگی شهدای کارگر شهرک صنعتی شکوهیه برپا شده است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتباط بین صنایع مختلف استان با یکدیگر و نیز سایر استان‌های کشور است و همچنین اینکه تولیدکنندگان ضمن تامین مواد اولیه مورد نیاز خود، بتوانند زمینه فروش کالاهای تولیدی را در داخل و خارج از کشور فراهم سازند.

وی افزود: در استان قم بیش از ۲ هزار واحد تولیدی فعال وجود دارد که در میان آن‌ها شهرک صنعتی شکوهیه از شهرک‌های صنعتی شناخته شده در قم است. تاکنون بازدیدکنندگانی از سایر کشورها مانند عراق، افغانستان، لبنان و سوریه نیز از این نمایشگاه داشته‌ایم.

خاکی گفت: بیشتر محصولات به نمایش درآمده در نمایشگاه مذکور، محصولاتی صادراتی هستند و می توانند برای آینده استان، نمونه‌های خوبی در زمینه تولید و توسعه اقتصادی و صادرات باشند. در واقع از این طریق می خواهیم بستری را برای ارتباط تولیدکنندگان با بازار داخلی و بازارهای بین‌المللی فراهم آوریم تا زمینه هر چه بهتر رشد و شکوفایی اقتصادی استان میسر شود. 

همچنین زهرا اسحاقی مدیر نمایشگاه دائمی ویترینی استان قم نیز در این بازدید گفت: مخاطبان ما در این نمایشگاه کسانی هستند که در زنجیره تامین مواد اولیه و یا در حوزه‌های گوناگون مانند بازاریابی و فروش در داخل کشور و یا در امر صادارات فعالیت دارند. در شهرک‌ها کارخانجاتی هستند که برای تامین مواد اولیه خود از خارج از استان اقدام می‌کنند؛ درصورتی که در خود استان ظرفیت تامین نیازهای اولیه آنها وجود دارد.

اسحاقی افزود: محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه، جزو محصولات واحدهای تولیدی استان قم هستند که در سطح کشور مطرح و همچنین تولیدکنندگان آن‌ها در امر صادرات فعال هستند که در زمینه‌های صنایع نساجی و چرم، کفش ماشینی، برق و الکترونیک، لوازم خانگی، شیمیایی، معدن، سلولزی و چوب، بهداشتی و آرایشی، فلزی، مواد غذایی و دانش‌بنیان می‌باشد.    

وی گفت: پیش بینی کرده‌ایم تا در آینده نزدیک با توجه به امکاناتی که توسط اتاق بازرگانی قم ایجاد شده و در شرف راه‌اندازی است، مجموعه کاملی را در مکان جدید ایجاد کنیم تا همه اعضای اتاق بازرگانی قم بتوانند از این فضا بهره ببرند و به معرفی محصولات و تولیدات خود اقدام کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از شنبه تا ۴ شنبه ساعت ۹ تا ۱۵ به مجتمع فرهنگی شهدای کارگر شهرک صنعتی شکوهیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfe0dyvw6dx0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما