قم نيوز : دبیر قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) قم با دعوت از مردم برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کشور گفت: این قرارگاه برای خدمت رسانی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب کشور نیرو و امکانات اعزام می‌کند.
خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) قم به سیل‌زدگان جنوب
خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) قم به سیل‌زدگان جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صادق بیطرفان دبیر قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگاران از نیروهای جهادی و دارای تخصص در زمینه‌های مختلف دعوت کرد تا با پیوستن به قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) به یاری سیل زدگان مناطق جنوب کشور بپردازند.

وی همچنین از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا برای تامین اقلام زیستی حادثه‌دیدگان سیل جنوب کشور، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب این قرارگاه واریز کنند.

بیطرفان هدف از تشکیل این قرارگاه را اجرای عملیات‌ مشترک جهادگران استان قم عنوان و تصریح کرد: قرارگاه حضرت معصومه(س) توانسته است ظرفیت گروه‌های جهادی قم را تجمیع کرده و با استفاده از ظرفیت‌های مشترک آن‌ها، کیفیت فعالیت‌های جهادی را ارتقا بخشد.

بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در ماموریت خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده جنوب کشور  می‌توانند با مراجعه به گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج استان قم و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۶۵۶۴۲۸۳ در این جهاد بزرگ حضور به‌عمل آورند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqinz623nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما