قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رویه شبهه آلود دریافت سود بانکی گفت: دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: دریافت سودهای غیر‌مشروع و جریمه‌های دیرکرد از شبکه بانکی حذف شود
آیت‌الله علوی‌گرگانی: دریافت سودهای غیر‌مشروع و جریمه‌های دیرکرد از شبکه بانکی حذف شود
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی در دیدار با صالح آبادی رئیس بانک مرکزی که امروز  در دفتر معظم له انجام گرفت با قرائت آیه شریفه ای از قرآن اظهار داشت: امیدواریم که با روی کارآمدن ایشان کاستیهایی که در گذشته در بانک مرکزی دیده می شد برطرف شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رویه شبهه آلود دریافت سود بانکی افزود: باید تلاش کنید که دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد، نظارت بر رویه بانکها و عملکرد بانکها باید تقویت شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت اقتصاد در معیشت مردم بر ایجاد ثبات در بازار ارز و قیمت کالا بیان کرد: مردم در اضطراب و ناراحتی به سر می برند و از نوسانات قیمتی در بازار گلایه مند هستند لذا باید تلاش کنید که ارز و قیمتها در بازار به ثبات کافی برسد و از این نابسامانیها عبور کنیم.

در ابتدای جلسه جناب آقای صالح آبادی با اشاره به تهدیدها و تحریمهای ظالمانه به اقدامات خود در بانک و تلاش برای احیای بانکداری اسلامی اشاره کرد و گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyraz3t1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما