جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 102287

فراخوان آوردگاه جذب سرمایه در الکامپ اعلام شد

قم نيوز : ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارت آپهای علاقه مند به حضور در آوردگاه سرمایه نمایشگاه الکامپ دعوت کرد که در این رویداد شرکت کنند.
فراخوان آوردگاه جذب سرمایه در الکامپ اعلام شد
فراخوان آوردگاه جذب سرمایه در الکامپ اعلام شد
به گزارش قم نیوز آوردگاه سرمایه یکی از اجزای اصلی الکام استارز محسوب می‌شود و کمک می‌کند سرمایه‌گذاران با استارت آپ‌ها و کسب‌کارهای نو آشنا شوند و بتوانند روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

به همین منظور الکام استارز در نظر دارد با دریافت اطلاعات کسب‌کارها و ارائه آنها به سرمایه‌گذاران کمک کند تا جذب سرمایه و سرمایه گذار با سهولت بیشتری برای استارت آپ‌ها انجام گیرد. این برنامه نیز همانند سایر برنامه‌های جانبی الکام استارز، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بخش آوردگاه سرمایه این دوره نیز به روال سال‌های پیش با همکاری مجموعه‌های سرمایه‌گذاری معتبر کشور، سازوکار تسهیل جذب سرمایه تیم‌های ثبت‌نام کننده را در زمان نمایشگاه و پس از آن فراهم خواهد کرد.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به عنوان حامی معنوی و تسهیل‌گر فرایندهای جذب سرمایه به ویژه برای پیگیری‌های لازم پس از زمان نمایشگاه در آوردگاه سرمایه حضور خواهد داشت.

استارت آپ های علاقه مند به حضور در آوردگاه سرمایه و سرمایه گذاران برای حضور در این آوردگاه باید به سایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال مراجعه کنند.

نمایشگاه الکامپ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6inzq23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما