چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 102392

312 خانواده شهید روحانی در قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله فاضل لنکرانی استاد سطوح عالی حوزه، حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج از جمله مهمانان پیش نشست‌های کنگره ملی شهدای روحانی در شهر مقدس قم خواهند بود.
برگزاری پیش نشست‌های کنگره ملی شهدای روحانی با حضور مسئولان ملی/312 خانواده شهید روحانی در قم تجلیل می‌شوند
برگزاری پیش نشست‌های کنگره ملی شهدای روحانی با حضور مسئولان ملی/312 خانواده شهید روحانی در قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سیدحسن اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم امروز در دومین نشست هماهنگی اعضای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور که در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی به اهداف برگزاری تجلیل و تکریم ۴۰۰۰ شهید روحانی در سراسر کشور پرداخت و اظهار کرد: در سال ۹۸ اعضای کنگره با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند و قرار بود این کنگره در تهران برگزار شود اما با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب کنگره اول اسفند ماه امسال با سخنرانی رئیس جمهور در قم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت به میدان آمدن روحانیت در عرصه جهاد تاکید کرد و افزود: طی تاریخ روحانیّت در عرصه‌ مبارزه و میدان مبارزه حضور جدّی و گسترده داشته و این موضوعی حائز اهمیت است.

 رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم تصریح کرد: به برکت حرکت عظیمی که امام خمینی(ره)، به توفیق و با هدایت الهی و پشتیبانی ملت رقم زد؛  روحانیّت وارد میدان مبارزه شد و بیش از ۴۰۰۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب شد و در میان اقشار بیشترین شهید در تاریخ انقلاب  به قشر روحانیت اختصاص دارد.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای کنگره گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند و مصوب شد قبل از برگزاری این کنگره، ۳۱۲ خانواده شهید روحانی شهر مقدس قم تجلیل و تکریم شوند.

گفتنی است، قبل از برگزاری این کنگره ملی، جلسات و نشست‌های مختلفی با حضور مهمان‌ها و سخنرانان مطرح کشوری برگزار خواهد شد که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مراسمی در روز ۱۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح در مرکز فقهی ائمه اطهار با سخنرانی آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی از اساتید سطوح عالی حوزه اشاره کرد.

۱۶ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا در موسسه امام خمینی(ره) مراسمی با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و ۲۰ بهمن ساعت ۱۰ صبح  در جامعه‌المصطفی مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و همینطور سخنرانی یکی از مسئولین ارشد سپاه  پاسداران و ۲۱ بهمن ساعت ۱۵ نیز مراسمی در مدرسه فیضیه با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceow8zwjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما