پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 102416

امیرآبادی: گره اقتصادی کشور با مذاکرات باز نمی‌شود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس عملکرد دولت سیزدهم در ارتباط با دنیا را موفق خواند و گفت: هر چند ارتباطات بین‌المللی موجب گشایش‌هایی شده اما همچنان دولت به فرصت نیاز دارد و البته که مشکلات اقتصادی هیچ ارتباطی با مذاکرات و نتایج برجام ندارد و گره اقتصادی کشور با مذاکرات باز نمی‌شود.
گره اقتصادی کشور با مذاکرات باز نمی‌شود/برخی از قوانین در مورد کشورهای همسایه به دوره جنگ برمی‌گردد
گره اقتصادی کشور با مذاکرات باز نمی‌شود/برخی از قوانین در مورد کشورهای همسایه به دوره جنگ برمی‌گردد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی امروز در همایش روز صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برتر استانی که در سالن همایش های اتاق بازرگانی قم برگزار شد، اظهار کرد: مجلس و دولت باید برای حمایت از صادرکنندگان در حفظ و ثبات برخی قوانین تلاش کنند.

وی افزود: ما در بحث تعرفه دخالتی نداریم اما تاکید بر ثبات قوانین و مقررات داریم باید مسئولان ما تسهیل‌گر باشند و به دنبال تسهیلات در قوانین باشند برخی قوانین در مورد کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان به دوره دفاع مقدس برمی‌گردد که باید بروزرسانی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: دولت سیزدهم در راستای ارتباط با دنیا موفق بوده و با توجه به وضعیت آب و هوایی کشورهای همسایه و شرقی، دولت گشایش‌هایی را محقق کرده است اما همچنان نیاز به فرصت دارد.

امیرآبادی فراهانی افزود: مشکلات و وضعیت اقتصادی کشور هیچ ارتباطی با مذاکرات و نتایج برجام ندارد و گره اقتصادی کشور با مذاکرات باز نمی‌شود و ما از حقوق ملت کوتاه نمی‌آییم.

وی به ظرفیت‌های صنعت کفش و فرش دستبافت قم اشاره کرد و افزود: امید است صادرکنندگان قمی بیشتر در کشور بدرخشند و به دنبال برندسازی باشند صنعت کفش و فرش دستبافت برند صادرات قم است و باید از این برند در کشورهای همسایه بهره‌مند شویم بازار پاکستان تشنه صنعت کفش قم است و باید زمینه صادرات به این کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb85b80rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما