دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 102485

زنجیره تولید دام و طیور قم تکمیل شود

قم نيوز : استاندار قم بر ضرورت تکمیل زنجیره تولید در حوزه دام و طیور استان تاکید کرد.
زنجیره تولید دام و طیور قم تکمیل شود
زنجیره تولید دام و طیور قم تکمیل شود
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم با حضور در یک واحد مرغداری نمونه کشوری که در رَسته مرغ تخم‌گذار فعالیت می‌کند گفت: حمایت از تولید‌های بروز و سلامت محور در زمینه تامین ارزاق عمومی را در دستور کار جهاد کشاورزی دانست.

استاندار قم با قدردانی از فرآیند مکانیزه تولید تخم مرغ در این واحد ۶۰ هزار قطعه‌ای،گفت: وجود زنجیره‌های کامل محصول‌های دام و طیور در واحد‌های دامپروری مورد توجه است و باید امکانات و زیربنای لازم برای این امر فراهم شود.

شاهچراغی در حاشیه بازدید میدانی از خط تولید این مجموعه، با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در تولید محصول‌ها و ارزاق عمومی گفت: ارتقای سطح فعالیت واحد‌های تولید دام و طیور در قم بر اساس استاندارد‌های ملی امری مهم است که باید از تمام توان و ظرفیت استان در این جهت بهره بریم.

استاندار قم به برنامه‌های مدیریت استان در راستای حمایت از تولید‌ها به‌ویژه تولید محصول‌های کشاورزی و دام و طیور اشاره کرد وگفت: نظام مسایل استان در این زمینه تهیه شده است و با تمام تلاش برای رفع موانع در مسیر تولید اقدام می‌کنیم.

استاندار قم همچنین با بیان لزوم ورود نیرو‌های جوان و خلاق و با تفکر‌های بروز به این عرصه گفت: با توجه به ضرورت تامین مایحتاج عمومی وجود مجموعه‌های فعال و پویا امری حیاتی است.

در این بازدید مسائلی چون تسهیلات بانکی، حمایت از مرغداری در زمان بحران‌ها و شیوع بیماری‌های واگیر دار، چون آنفولانزا و تامین نهاده از سوی این واحد مطرح شد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdch6inzm23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما