دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 102490
منبع : قم نیوز

مشارکت بیش از 24 هزار نفر در جشنواره ملی «مادرم»

قم نيوز : جشنواره ملی «مادرم» با مشارکت 24 هزار و 783 نفر در سه پویش «دست بوس»، «جشن های خانگی» و «مسابقه کتابخوانی» به کار خود پایان داد.
مشارکت بیش از 24 هزار نفر در جشنواره ملی «مادرم»
مشارکت بیش از 24 هزار نفر در جشنواره ملی «مادرم»
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت(س) اظهار کرد: جشنواره ملی «مادرم» که به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در بستر فضای مجازی برگزار شد با مشارکت 24 هزار و 783 نفر به کار خود پایان داد.

وی اضافه کرد: این جشنواره در سه پویش دست بوس، جشن خانگی و مسابقه کتاب خوانی برگزار شد که در پویش دست‌بوس 3 هزار و 834 نفر، در جشن های خانگی 280 خانواده و در مسابقه کتاب خوانی در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی در مجموع 20 هزار و 669 نفر شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این جشنواره از 27 دی ماه تا 7 بهمن ماه به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد و به برگزیدگان به قید قرعه 5 پلاک طلای یا زهرا و ده ها بسته متبرک فرهنگی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا شد.

وی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت و با همکاری آستان قدس رضوی، مرکز خدمات حوزه های علمیه، شبکه دانش آموزش شاد، مؤسسه تبلیغی ثاقب و بیش از 100 کانال در شبکه های اجتماعی برگزار شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdnx0fzyt0zo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما