قم نيوز : معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ایران اسلامی با تکیه بر تفکر و اندیشه مقاومت، به عنوان یکی از مهمترین و مؤثرترین بازیگران و صاحبان قدرت، در ایجاد نظم نوین جهانی، صاحب رأی و تأثیرگذاری است.
ایران از مؤثرترین صاحبان قدرت در ایجاد نظم نوین جهانی خواهد بود
ایران از مؤثرترین صاحبان قدرت در ایجاد نظم نوین جهانی خواهد بود
به گزارش قم نیوز حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی سه شنبه شب در ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم با بیان اینکه شجاعت ها و رشادت های مدافعان حرم در مقطع کنونی تاریخ بی نظیر است، اظهار داشت: اسلام برای نجات همه بشریت آمده و پروردگار متعال وعده داده است که صالحان و مستضعفان در جهان حکمفرما خواهند شد، اما شرط تحقق آن همراهی امت با امام است.

اکبری با اشاره به تجربه های تلخ تاریخی عدم همراهی امت با امام در جنگ صفین و قیام عاشورا، خاطرنشان کرد: هنگامی که جبهه کفر و استکبار به رهبری آمریکا مطمئن شدند که صدای اسلام و قرآن را خاموش کرده و با دین خداحافظی کردند، انقلاب اسلامی برای نجات بشریت برپا شد.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی عبارت «انقلاب اسلامی» را سرشار از معنا و مفهوم دانست و گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهانی، محدود نبودن به یک کشور است، بلکه انقلاب اسلامی برای احیای دین و نجات بشریت از تاریکی و ظلماتی بود که جنود شیطان در جهان حکمفرما کرده بودند.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های بی شمار دشمنان و بدخواهان علیه نظام اسلامی، ایستادگی ملت غیور کشورمان در برابر این نقشه های شوم را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز جبهه مقاومت با تکیه بر اندیشه عاشورایی، تمامی معادلات شیطانی جهان را برهم زده است.

اکبری افزود: امروز شاهدیم که جبهه مقاومت در منطقه چگونه با حداقل برخورداری از تسلیحات نظامی و پشتیبانی های رسانه ای و اطلاعاتی، در برابر جبهه کفر و استکبار با تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته تسلیحاتی و تبلیغاتی ایستاده و همه آنها را به زانو درآورده است.

وی معادله و رمز پیروزی مردم کشورمان و جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه را قرار گرفتن و تبعیت از امام امت با درس گرفتن از مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت: مبنا و اساسی که ملت عاشورایی را در برابر دشمنان به حرکت وامی دارد، همه معادلات جهانی را برهم زده است.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه جز مدافعان حرم با توکل به قدرت لایزال الهی هیچ قدرتی نمی توانست در برابر نیروهای وحشی و سرتاپا مسلح داعش ایستادگی کند و آنها را شکست دهد، تصریح کرد: اگر جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه ایستادگی نمی کرد، آنها با در اختیار گرفتن همه منابع و امکانات، جهان را به سمت نابودی سوق می دادند.

وی با اشاره به شناخته شدن شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در سرتاسر جهان، همه بشریت را مدیون فداکاری و ازخودگذشتگی شهدای مدافعان حرم دانست و گفت: امروز اسرائیل از ترس به دور خود دیوار می کشد، آمریکا برای جلوگیری از سقوط و فروپاشی تلاش می کند و عربستان در برابر یمن خوار و ذلیل شده است.

ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم امشب با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای شهر قم برگزار شد. برنامه شعرخوانی، مداحی، اجرای سرود دانش آموزی، تجلیل از سه قهرمان ورزشی و سخنرانی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های یادواره شهدای مدافع حرم استان قم بود.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgwx9q7ak9zn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما