قم نيوز : امام جمعه قم با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران از انقلاب است، گفت: برنامه های زمان طاغوت را به صورت بزک کرده برابر دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار می‌دهند، ما نمی گوییم مدینه فاضله درست شده است اما سیاه نمایی‌های دشمن را هرگز قبول نمی کنیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال ناامید کردن ملت است
آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال ناامید کردن ملت است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه بی‌حیایی و بی‌حجابی موجب ناراحتی جامعه متدینین می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه شکستن حرمت شهر مذهبی موضوعی است که منجر به مشکلات بسیاری شده است. 

وی نقش‌آفرینی مردم را رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در پرتو آموزه‌های دبین مبین اسلام، انقلاب اسلامی توانسته به نقاط مختلف جهان پیام خود را منتقل کند. 

امام جمعه قم با اشاره به وجود مشکلات مختلف اقتصادی در کشور گفت: نمی‌توان همه مشکلات اقتصادی کشور را به خارج از کشور ربط دارد بلکه منشأ بسیاری از مشکلات داخلی است که باید به دنبال رفع آن باشیم.

وی از تهاجم گسترده دشمن در عرصه فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: دشمن به دنبال تغییر باورهای ملت ایران و عوض کردن جای حق و باطل است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران از انقلاب است، عنوان کرد: برنامه های زمان طاغوت را به صورت بزک کرده برابر دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار می‌دهند، ما نمی گوییم مدینه فاضله درست شده است اما سیاه نمایی‌های دشمن را هرگز قبول نمی کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین رمز موفقیت و ایستادگی مقابل تهاجم دشمن است، اظهار کرد: در دورانی به دنبال خروج آمریکا از ایران بودیم اما اکنون به دنبال خروج آمریکا از منطقه هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgux9qtak9zn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما