قم نيوز : مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به استان قم گفت: تاکنون 80 هزار نامه مردمی به رئیس جمهور بررسی و ثبت شده است که 50 هزار مورد از آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع داده شد.
ثبت 80 هزار نامه در جریان سفر رئیس جمهور به قم/ درخواست ۱۷ درصد نامه‌ها وام ودیعه مسکن است
ثبت 80 هزار نامه در جریان سفر رئیس جمهور به قم/ درخواست ۱۷ درصد نامه‌ها وام ودیعه مسکن است
به گزارش قم نیوز ابوالفضل بهرامیان ظهر امروز در جلسه شورای ادرای استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزارشد، با اشاره به روند پیگیری نامه‌های مردمی به رئیس جمهور در جریان سفر هیئت دولت به استان اظهار کرد: در جریان سفر رئیس جمهور ستاد مردمی ارتباطات مردمی رئیس جمهور تشکیل شد و بخش پاسخگویی و برخط با حضور 600 نیروی انسانی در دو شیف فعالیت خود را تشکیل دنبال کرد.

وی افزود: 80 هزار نامه ثبت شد و روند پیگیری نامه ها با توجه به حجم بالای نامه های درخواستی زمان بر است تاکنون 10 هزار نامه با سامانه 111 در حال بررسی است و 50 هزار نامه نیز به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است که با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شده که این 10 هزار نامه درخواست وام داشتند پاسخ به این حجم نامه نیاز به دقت، صبر و زمان دارد.

به گفته وی؛ 36 هزار نامه درخواستی مردمی هم در کارتابل استانداری همچنان بی تکلیف مانده است، علاوه بر آن درکارتابل اقتصاد و دارایی 8 هزار نامه بدون جواب مانده و درخواست 17 درصد از نامه ها وام ودیعه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb95b8zrhbgsp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما