قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال
افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری با گرامیداشت دهه مبارک فجر، به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی با تلاش و کوشش همه دولت‌ها و خدمتگزاران، خدمات چشمگیری در بخش آب و فاضلاب در تمام کشور به‌ویژه در استان قم به مردم ارائه شده است.

وی در ادامه به برخی از طرح‌های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی شرکت آب و فاضلاب استان قم در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و در این ایام 19 طرح با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم  اجرای پروژه بهسازی، ترمیم جدار و احیای 5 حلقه چاه آب شرب روستایی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال را از جمله قابل افتتاح در این ایام برشمرد و احداث فاز یک پروژه مخازن دستجرد، بهره‌برداری از چاه شماره 1 علی‌آباد و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال  آب روستاهای شهرستان جعفرآباد را از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در دهه  فجر اعلام کرد.

وی با اشاره به  اصلاح و بازسازی بیش از 2500 متر شبکه آب در روستاهای فاقد دهیاری و نصب 30 دستگاه فلومتر در منابع آب و تأسیسات آبرسانی شهر قم اظهار داشت: این پروژه‌ها نیز به طور رسمی در ایام‌الله دهه مبارک فجر وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

بختیاری از آغاز عملیات اجرایی بخش پنجم خطوط انتقال آب کهک، سایت مخازن و ایستگاه پمپاژ بین‌راهی شماره 3 در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: کلنگ حفر و تجهیز تعداد 2حلقه  چاه شهری و 4 چاه روستایی، خط انتقال و تجهیز چاه طینوج، خط انتقال و تجهیز چاه و احداث مخزن روستای جریک آغاج و عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای عنایت بیک، وشنوه و امامزاده اسماعیل نیز به زمین زده خواهد شد.

وی از آغاز بهسازی 9 حلقه چاه در سطح استان و توسعه و اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرهای استان نیز خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به فعال بودن پروژه‌های اصلاح و توسعه فاضلاب در سطح شهر قم یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 31 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب با هزینه‌ای بالغ بر 334 میلیارد ریال اصلاح و توسعه یافته که در این ایام رسماً از آن بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnx0fnyt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما