سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 102653

مردم در سایه «روحیه انقلابی» حتی یک قدم عقب‌نشینی نکرده‌اند

قم نيوز : کارشناس تاریخ و مسائل سیاسی گفت: مردم در جمهوری اسلامی ایران به دشمن در سایه «روحیه انقلابی» اجازه تحقیر ملت و کشورشان را نداده و حتی یک قدم هم عقب‌نشینی نکرده‌اند.
مردم در سایه «روحیه انقلابی» حتی یک قدم عقب‌نشینی نکرده‌اند
مردم در سایه «روحیه انقلابی» حتی یک قدم عقب‌نشینی نکرده‌اند
به گزارش قم نیوز حشمت الله قنبری امشب در هفتمین شب از مراسم جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان اینکه مردم از انقلاب اسلامی استقلال می‌خواستند، تصریح کرد: در تاریخ ده هزار ساله ایران، دو پادشاه ننگ دست‌نشاندگی را بر پیشانی ملت ایران چسبانده‌اند که به تصریح تاریخ یکی رضا شاه پهلوی و دیگری محمد رضا شاه پهلوی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده ناب و ریشه‌دار در حقایق دین مقدس اسلام است، اظهار کرد: دستاوردهای اصلی و اساسی انقلاب شکوهمند ما، «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» بود.

کارشناس تاریخ و مسائل سیاسی عنوان کرد: چهل و سه سال از حماسه آفرینی ملت ایران در سال ۱۳۵۷ سپری شده و معمولاً در ایامی که ما از آن به عنوان دهه مبارک فجر یاد می‌کنیم، هم دشمنان انقلاب اسلامی هم دوستداران انقلاب اسلامی تمهیدات ویژه‌ای را به کار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در نقطه مقابل ما، هشیارانه در رابطه با مفاهیم اسلامی و انقلابی، شائبه آفرینی و شبهه‌افکنی می‌کنند.

قنبری با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در زمان خودش «کرار بلافرار» بود، ابراز کرد امام راحل، آنچه را که در فرهنگ ایران زمین ننگ بود و شرف ملت را زیر سوال می‌برد، نابود کرد؛ ما استقلال خود را مدیون حرکت‌های بی نظیر امام خمینی (ره) هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و مهاجمان در این چهل و سه سال به دنبال تخفیف و تحقیر ملی ایران بوده اند، بیان کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران به دشمن در سایه «روحیه انقلابی» اجازه تحقیر ملت و کشورشان را نداده و حتی یک قدم هم عقب‌نشینی نکرده‌اند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آزادی را به همه آحاد مردم ایران برگرداند، خاطرنشان کرد: وظیفه انقلاب، امنیت بخشی به مردم است؛ با وجود این فتنه‌های بزرگ اگر نورانیت و برکت این انقلاب و نفس اولیای الهی نبود، این کشور در حالت عادی نباید ادامه می‌داد.

وی دیگر برکت بزرگ انقلاب اسلامی را رها شدن از دامن جریان یهودیت دانست و گفت: انقلاب ما دست مردم را براساس خواسته‌هایشان گرفت و از دامن جریان یهود و بهائیت رها کرد و در دست دین مبین اسلام گذاشت.

قنبری تاکید کرد: ما هرجا مسئول انقلابی در راس امور قرار دادیم، هیچ ضرری نکردیم. «حاج قاسم سلیمانی» نمونه بارز مسئول انقلابی است؛ چرا که شهید سلیمانی در سی سال گذشته تمام حیثیت دشمنان و صهیونیسم را تحقیر کرده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcenw8zxjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما