سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 102659

بررسی آخرین وضعیت شهرک صنوف با حضور استاندار و شهردار قم

قم نيوز : آخرین وضعیت و بررسی مشکلات شهرک صنوف قم با حضور استاندار، شهردار و مدیران استانی و مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی آخرین وضعیت شهرک صنوف با حضور استاندار و شهردار قم
بررسی آخرین وضعیت شهرک صنوف با حضور استاندار و شهردار قم
به گزارش قم نیوز جلسه آخرین وضعیت و بررسی مشکلات شهرک صنوف قم با حضور سید محمدتقی شاه‌چراغی استاندار، دکتر سیدمرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم به همراه تعدادی از مدیران شهری و استانی پس از بازدید میدانی از شهرک صنوف برگزار شد که مشکلات این شهرک موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه به سه مسئله مهم شهرک صنوف شامل برق، تأمین آب و ساماندهی زمین‌ها به دست افراد متفرقه بود رسیدگی شد و راهکارهایی برای آن مشخص کردند.

تأمین برق شهرک از پست  برق جاده کوه سفید مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد تا ۱۵ فروردین ۱۰ مگابایت برق به شهرک واگذار شود.

سپس در ادامه جلسه یکی از مطالبات مهم اصناف که تأمین فضای سبز بود مورد بررسی قرار گرفت و استاندار قم بر همکاری استان با شهرداری برای خرید چاه آب کشاورزی و غیر شرب تأکید کرد و خواستار اختصاص یک انشعاب از پساب شهرک شکوهیه و شهرک محمودیه به شهرک صنوف شد.

همچنین در این جلسه برای رونق شهرک بازپس‌گیری زمین‌ها از مالکان متفرقه بررسی‌شده و بر  واگذاری زمین‌ها به اصناف تأکید شد.

در پایان جلسه استاندار قم از همکاری کامل با شهرداری خبر داد و خواستار همکاری بیشتر شهرداری با اصناف شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamun6o49nwi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما