چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 102667
منبع : قم نیوز

۱۹۸ انشعاب برق در شهرک صنوف قم واگذار شد

قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از تامین برق شهرک صنوف از پُست جاده کوه سفید خبر داد و گفت: تا امروز ۱۹۸ انشعاب برق در شهرک واگذارشده و بیش از ۵۰ متقاضی دیگر نیز منتظر واگذاری و اتصال برق هستند.
۱۹۸ انشعاب برق در شهرک صنوف قم واگذار شد
۱۹۸ انشعاب برق در شهرک صنوف قم واگذار شد
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین‌پنجه مدیرعامل برق استان قم در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرک صنوف گفت: تامین برق شهرک مشکل‌هایی دارد که باید رفع شود.

او به تفاهم‌نامه شهرداری قم با برق منطقه‌ای تهران در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: با همت شهرداری در سال ۹۴ تفاهم‌نامه‌ای با برق تهران امضا شد تا برای شهرک پست ۶۳ احداث شود، اما آن زمان با وجود هزینه سنگین اجرایی نشد.

مدیرعامل برق استان قم همچنین برق مورد نیاز شهرک اصناف را ۲۰ کیلوولت دانست وگفت: تا امروز ۱۹۸ انشعاب برق در شهرک واگذارشده و بیش از ۵۰ متقاضی دیگر نیز منتظر واگذاری و اتصال برق هستند.

او از تامین برق شهرک از پست جاده کوه سفید خبر داد و گفت: پست ۸۰ کیلوولت جاده کوه سفید در حال احداث بوده تا ۱۰ کیلوولت ظرفیت برق آن به شهرک واگذار شود، اما مشکل‌هایی داشته که امیدواریم به‌زودی حل شود.

آهنین‌پنجه، چهار کیلوولت برق فروخته‌شده به شهرک را موردتوجه قرارداد و گفت: تاکنون چهار کیلوولت برق به شهرک فروخته‌شده و باید برای پست ۶۳ کیلوولتی نیز فکری شود و تا زمان حل مشکل‌ها زمین پست برق مشخص شود.



انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjm8evauqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما