کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست‌ روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت "حادثه مدرسه فیضیه" برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 20 بهمن 1400 ساعت 17:13

همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست‌ روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت «حادثه مدرسه فیضیه» برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت «حادثه مدرسه فیضیه» به میزبانی مدرسه فیضیه برگزار می شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حائری رضوی مدیر مدرسه فیضیه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا احمدی استاد حوزه علمیه و حمزه محمودی شاعر انقلابی استان چهارشنبه 20 بهمن  ساعت 10 الی تا 10:45 در محل وقوع این حادثه، مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد.

نشست روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت «حادثه مدرسه فیضیه» که در تاریخ 2 فروردین 1342 رخ داد، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار می گردد

علاقه مندان می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این نشست حضور پیدا کنند. همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 102681

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/102681/نشست-روایتگری-گذرگاه-انقلاب-محوریت-حادثه-مدرسه-فیضیه-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir