قم نيوز : همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست‌ روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت «حادثه مدرسه فیضیه» برگزار می شود.
نشست‌ روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت "حادثه مدرسه فیضیه" برگزار می‌شود
نشست‌ روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت "حادثه مدرسه فیضیه" برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت «حادثه مدرسه فیضیه» به میزبانی مدرسه فیضیه برگزار می شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حائری رضوی مدیر مدرسه فیضیه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا احمدی استاد حوزه علمیه و حمزه محمودی شاعر انقلابی استان چهارشنبه 20 بهمن  ساعت 10 الی تا 10:45 در محل وقوع این حادثه، مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد.

نشست روایتگری گذرگاه انقلاب با محوریت «حادثه مدرسه فیضیه» که در تاریخ 2 فروردین 1342 رخ داد، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار می گردد

علاقه مندان می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این نشست حضور پیدا کنند. همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfc0dyyw6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما